KlachtenMocht het zo zijn dat u een klacht heeft over door Kinder Wonderland geleverde producten en/of diensten dan dient u deze klacht zo snel mogelijk en in ieder geval binnen een redelijke termijn bij Kinder Wonderland in te dienen via klantenservice@kinderwonderland.nl. Wij vragen u om uw klacht zo duidelijk en gedetailleerd mogelijk te omschrijven, waar mogelijk met order- of productnummers en besteldata. Nadat wij uw klacht hebben ontvangen zult u hiervan altijd een bevestiging krijgen. GeschillenGeschillen tussen de consument en de ondernemer (in dit geval: Kinder Wonderland) kunnen zowel door de consument als door de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop. Zij zullen een geschil slechts in behandeling nemen indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd. Daarnaast zal het geschil uiterlijk 3 maanden na het ontstaan ervan schriftelijk bij de Geschillencommissie aanhangig moeten worden gemaakt. BranchegarantieDe uitspraak van de Geschillencommissie Webshop is (volgens de Algemene Voorwaarden) bindend. De Stichting Webshop Keurmerk staat er garant voor dat haar leden (in dit geval: Kinder Wonderland) deze uitspraak nakomen, tenzij het lid (in dit geval: Kinder Wonderland) besluit dit bindende advies van de Geschillencommissie Webshop binnen twee (2) maanden na de verzending ervan ter toetsing aan een rechter voor te leggen. |